Vicente Díaz pa Eurovisión

Vicente D�az pa Eurovisión

Dende guah.e esfruto viendo el popular concursu de la canción Eurovisión na tele, y nos caberos años siempre que puedo xúntome colos collacios pa velu rodeaos de comida mientres glayamos quién debe ganar y quién non.

Reconozo que prestóme pola vida que ganarán loas finlandeses Lordi esti añu…

Ver el vídeu en Youtube

Considero que’l festival ta meyorando enforma y preséntase xente más divertida, como foi’l casu del austríacu Alf Poier qu’algamó un meritoriu quintu puestu en 2003 col tema Weil der Mensch zählt…

Ver el vídeu en Youtube

Pos bien, estes meyores nun se ven reflexada nes participaciones españoles que nes caberes ediciones nun son más que morralla del estilo de triunfitos tipo Rosa d’España o Las Ketchup. El estilu de los “artistes” que manden a representanos ye claramente sureño cancios mui “tipical espanis”, qu’ensin llegar al estremu de Remedios Amaya, traten de vender la España de paella sol y toros… pero entos… ¿nun tenemos nada que decir los del norte?… ¿nun val la España de fabada orbayu y bolos?.

Paez que ta claro que los que tamos detrás d’estes montañones nun encaxamos nel perfil del españolín ideal, y quiciabes ye verdá que munches de les coses que valoramos y que mos presta a los españoles atlánticos nun val pa nada en Castiella y el Mediterráneu, pero… ¿y en Europa? De lo que se trata ye de ganar Eurovisión y paez que la España atlántica tien bastante más en comun con Europa qu’el resto d’España. Pos bien, cuido que ye hora de qu’un cantante asturianu de renome represente a España na próxima edición d’Eurovisión.

Evidentemente toi falando de Vicente Díaz, un home con 19 discos asoleyaos y más de 28 años nos escenarios. Un home que percorrió’l mundu acercando Asturies a los emigrantes d’esti país y que onde actúa hai llenu aseguráu.

Sería bien prestosu pa min ver a esti paisanu en Helsinki cantando “Qué tien esta sidrina”, por poner un exemplu, cancios gayoleros que animen romeríes asturianes y que toi convencíu triunfaríen n’Europa.

Un comentariu en “Vicente Díaz pa Eurovisión”

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase. Ríquense los campos marcaos con *