Vuelve MicroHobby

Más o menos nel añu 85 (con unos 4 añinos) tuve los mios primeros contautos cola informática con un Sinclair ZX Spectrum de 48 kb (“el gomes”) que la mio güela regalo-y al mio hermanu pa reis.

L’usu que-y dimos a esti ordenador namás que foi pa xugar coles casetes que tardaben dos hores en cargar y gracies a esti aparatín conocí tamién la mítica revista de videoxuegos MicroHobby, que’l mio hermanu mercaba nel quioscu de Fausti (xusto embaxu de mio casa).

Pos bien resulta que güei, dempués de más de 20 años, un par de frikis punxose a scanear tolos númberos completos de la revista y a colgalos en http://www.microhobby.org/, enantes contautaron con Hobby Press, empresa propietaria del copyright, pa pedi-yos permisu pa espublizala. Pa una descarga más fácil puedes usar tamién un espeyu ftp:
ftp//ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/magazines/MicroHobby/

Pongovos tamién un videu que topé en youtube d’uno de los xuegos del spectrum al que más enganché… Jetpac

Ver el vídeu en Youtube

4 comentarios en “Vuelve MicroHobby”

  1. Nun sé por qué clasifiques esti post en ‘frikaes’, cuando ye ‘cultura’. Nun sé, si fuera la escena de Jackie Chan imitando al Street Fighter… (Buscái “Jackie Chan Street Fighter” nel Youtube y flipái en colorinos)

  2. No sé si mi comentario será entendido por todos los que suelen leer este blog. Quiero añadir que la revista MICROHOBBY como tal,
    ¡¡¡HA VUELTO!!!!!

    Para ser exactos, se trata de una edición especial realizada para celebrar que estamos en el año del 25 Aniversario del ZX Spectrum y es totalmente gratuita y descargable desde esta web:

    http://microhobby.speccy.cz/zxsf/mh25anos.html

    Os recomiendo que tengáis instalado Acrobat Reader en vuestros equipos

    Junto con la revista tenéis también un archivo TZX con los programas listados en ella.

    Más motivos para ser un poco friki por unos dias. 🙂

    Saludos.

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase. Ríquense los campos marcaos con *