Restolador Chrome 3 n’Ubuntu

Google acaba asoleyar la versión alpha de Google Chrome 3, el restolador propiu (non l’alternativu de la comunidá pa GNU/Linux), y cola comodidá de ser un .deb. (remembra qu’esta versión ta enfocada a desendolcadores, nun siendo recomendable pa equipos en productivu)

Pros: Les impresiones pa ser un alpha nun pueden ser meyores, arranca na mitá del tiempu que Firefox, y va perrápidu.

Contras: La so nula integración de la interface col sistema y el tema seleicionáu. Además de nun reconocer cuando una web tien flash y entrugar por instalalo, como fae Firefox.

Respecto a la memoria RAM consumida n’execución depende del númberu de llingüetes abiertes, aunque diría que anden a la par Firefox y Chrome. Tamién tengo que dicir que lo probé en Hardy, con Firefox 3 beta 5. Sería interesante prebalu na cabera versión estable de Firefox, pa una comparación más xusta.

Resumiendo, diría que bona impresión de Chrome pa ser un alpha, y que Firefox tendrá que dir poniendose les piles p’algamar un arranque muncho más rápidu si nun quier tremar nel futuru. Tamién si Google quier ganar cuota de GNU/Linux tendrá que meyorar muncho la so integración col sistema.

Vía: OcioLinux

1 comentariu al rodiu de “Restolador Chrome 3 n’Ubuntu”

  1. Astur diz:

    Hai posibilidá de tenelu n’asturianu? Nun siendo asina, prefiero otros restoladores, como epiphany, más llixeros, y que tan en llingua asturiana