MeeGo n’aición

Esta ye la previsualización de la versión (pa Desendolcadores) de Meego 1.1 en teléfonos móviles. Meyor qu’Android, y meyor qu’iPhone, que falen en cazurro…. ¿Será ésti el primer teléfonu en llingua asturiana? Nun escaezamos que cuenta col sofitu de Nokia, Intel y la Linux Foundation… 😉

Ver el vídeu en Youtube

Dalgunes semeyes, pa que veas l’aspeutu de MeeGo en móviles…

3 comentarios al rodiu de “MeeGo n’aición”

  1. marquinos diz:

    ḥoer… que bien pinta esto 😀

  2. mofusu diz:

    a un teléfonu que lleve andriod o lo que sía, podrás mete-y esti n’asturianu ¿non?

  3. Astur diz:

    @mofusu: Ye mui posible, pero de momentu non, hai qu’esperar a ochobre. MeeGo nació en febreru d’esti añu, y yo yá lu ví funcionar colos mios güeyos nun netbook. (y en llingua asturiana) Lo que quiero dicite, ye que en pocos meses avanza too que da gustu, y lo que güei mesmo ye “tovía non”, mañana puede ser “sí” ;).

    Aparte, too depende del teléfonu, y de pa ónde empobine’l proyeutu Meego. Yo toi soscritu a la llista de desendolcadores (namás como llector), y pel momentu va too dirixío a la serie N900 de Nokia. Pocu a pocu, podría dir enantándose. Yá hai xente entrugando lo mesmo que tú, y paez que lo queríen poner tamién nel N97. MeeGo ta fecho pa que funcione en Netbooks (yá funciona), en tablets (tamién lo vi funcionando en tablets) en PDA’s, y en smartphones (en desendolcu). MeeGo ye’l competidor direutu del iPhone y d’Android, polo que igual namás ta disponible pa teléfonos de gama media-alta (polo menos, tienen que ser táctiles)