El menú ‘Me’: Collaciu, tienes un avisu.

Una de les coses que más me presta d’Ubuntu, ye l’accesibilidá dende los menús. Y ente estos, el menú indicador “Me” ye’l que más me presta.

Trátase del sobre verde de la imaxe. Ye un indicador de daqué que t’avisa que lu atiendas. Por exemplu, avisos nel Twitter, en Facebook, novedaes nel corréu-e, etc.

D’esta miente (y de mou discretu) tas puntualmente avisáu de les caberes noticies qu’asocedan, o de los mensaxes dirixíos a ti. Tien integración col veceru de chat que más te preste (na semeya pue vese que por exemplu va mui bien con Pidgin, o colos llectores RSS), y tienes accesu direutu a los contautos, al corréu, o la bandexa d’entrada.

Ye cenciellu d’usar, y práuticu. Arriendes, como dixi, ye discretu y nun ye “invasivu”.

Si nun lu tienes instaláu por defeutu (en dalgunes versiones hai qu’instalalu), namás tienes que calcar col botón drechu del mur nel panel superior del escritoriu, y escoyer “Amestar al panel” y dempués “Aplicación Indicador“. Pa finar, calques en “Zarrar“.

Esto, xunto colos “globos” d’avisos del Twitter, l’indicador de soníu, o l’indicador de mensaxes entrantes na bandexa del corréu, y demás notificaciones del sistema (como por exemplu la conexón wifi, o la duración de la batería), ye lo que ta faciendo qu’Ubuntu seya cada vegada más atractivu al usuariu. 😉

Los comentarios tan zarraos