Eslema. El mundu, n’asturianu

Esti mundu nuesu, l’asturianu, ta convirtiéndose nuna fonte d’esperanzadores, y bones noticies. Lleo nes noticies de prensa l’asoleyamientu d’un traductor online al asturianu.

Toi falando de eslema , una ferramienta que permite traducir testos y páxines web a la nuesa llingua. Baxo’l lema: “Eslema. El mundu, n’asturianu” esti proyeutu fai realidá otra necesidá más de la nuesa sociedá. Y tien les mires puestes muncho más llonxe: Dende la páxina, infórmennos de la posibilidá de traducción al asturianu dende llingües como’l portugués, italianu, inglés, francés, gallegu, catalán y euskera. Namás y namenos!!

Más bones noticies nesti tema, ye la llicencia baxo la que s’espubliza CC-BY-SA 😉 El proyeutu llevóse a cau cola participación de la Universidá d’Uviéu, y la Conseyería de Cultura y llevó más d’añu y mediu el terminalu. Gracies a toos y toes los que fexeron esto posible.

3 comentarios al rodiu de “Eslema. El mundu, n’asturianu”

  1. xose gonzalez gonzalez diz:

    El traductor Eslema non funciona, llevo munchos dies intentandolo y nada de nada… ¿Que ye lo que pasa?. Si alguien sabe algo que me lo diga.
    Munches gracies

  2. Dangerous Piper diz:

    Perdona la tardanza en contestar, el to mensaxe quedó ente los correos puxarra, paez que ya funciona, sicasí nun ye un proyeutu que llevemos nosotros polo que meyor contauta direutamente colos sos responsables http://di098.edv.uniovi.es/apertium/comun/nos.php

    Un saludu, y disculpa el retrasu…

  3. Xose diz:

    Eslema vuelve fallar otra vegada, esto pasa cada pocu ¿que ye lo que pasa?