Guía básica d’insurrección escontra la normativa pa pesllar webs n’España

Esti pasáu vienres 8 de Xineru del 2010 (remembra-y la fecha pa cuando les cuntemos a los nietos), aprobó’l Gobiernu d’España, nel primer Conseyu de Ministros el SO paquete de medíes para pesllar webs de baxaes, medíes que se escapen completamente de toa lóxica. ¿Y en qué va a consistir? El procesu será tal qu’asina:

Los propietarios de drechos d’autor (particulares o entidaes) denunciarán ante una Comisión de Propiedá Intelectual a aquellos sitios que supuestamente violen drechos d’autor. Dicha Comisión decidirá si infrinxen o non drechos de propiedá intelectual pa, nos casos afirmativos, comunicá-ylo a los responsables de les webs. Nesti puntu abrese un plazu d’alegaciones pa dichos responsables tres del cual si la comisión alministrativa entiende que son insuficientes, ordenase la retirada del material protexíu. Finalmente si les presuntes infracciones persisten, solicitarán autorización ante la Sala de lo Contencioso-Alministrativo de l’Audiencia Nacional pa bloquiar o pesllar la web que toque, la Sala tendrá que resolver nun másimu de cuatro díes. Recibida l’autorización, la Comisión de Propiedad Intelectual faerá efectiva la medida del peslle de la web.

Too esto nun ye más qu’un galimatías alministrativu y xurídicu con un únicu oxetivu: blindar, más tovía, una industria cultural totalmente obsoleta que nun ye capaz a sustentar el so arcaicu modelu de negociu.

Pero tamos a tiempu d’intentar frenar esta babayada, la normativa aún tien que pasar pol Parlamentu y pol Senáu y además el Gobiernu tamién necesita camudar varies lleis más si quier ponela en funcionamientu. Ye necesario pues dar a entender al restu de fuerces polítiques y ciudadanía ante lo que realmente tamos y pa eso ta esta pequeña “Guía básica d’insurrección escontra la normativa del Gobiernu d’España pa pesllar webs”:

Guía básica d’insurrección escontra la normativa pa pesllar webs n’España:

  • La nueva normativa carez de xacíu. La Xusticia española ya cunta a día de güei con ferramientes suficientes pa lluchar escontra los que salten drechos de propiedá intelectual. Que siempre resuelva escontra de la industria nun ye culpa de naide y menos de los ciudadanos.
  • El poder executivo intenta trespasar competencies que son propies del xudicial y con ello dinamita un de los pilares fundamentales de cualisquier democracia que ye la separación de poderes.
  • Se-y da rangu de drechu fundamental a la propiedá intelectual, dalgo que debería ser dilucidáu con mucha más calma y por varios estamentos y nun solamente pol executivu.
  • Si la normativa s’aprueba, supondrá un agraviu comparativu con otros sectores industriales y los propios ciudadanos. ¿Por qué la industria cultural tien que tener “xuicios rápidos” y el restu non? Pongovos un gráficu bien claru:

  • Va a cargar más trabayu a l’Audiencia Nacional, tribunal escepcional que s’ocupa de los casos más graves, como por exemplu los rellacionaos con terrorismu o corrupción.
  • Los ciudadanos nun somos los culpables de qu’un sector té muriendose pol avance teunolóxicu. Pasó lo mesmo n’innumerables ocasiones a lo llargo de la hestoria y en nenguna s’impulsó la so supervivencia a base de lleis.
  • Quien decidirá en primer instancia si hai o non infracción será una comisión alministrativa, non un xuez.
  • Los xueces pasarán per enriba del asuntu, nun decidirán si determinada web vulneró drechos de propiedá intelectual.
  • El procesu puede usase escontra cualisquier sitiu de la rede que los demandantes consideren te violando drechos de propiedá intelectual, aunque’l Gobiernu asegure que solamente s’usará escontra “non más de 100 webs”.
  • L’intercambio de fichero o enllaces en sitios pa facilitar l’intercambiu de los mesmos nun ye delitu n’España. La llei ta dando por supuesto que lo anterior ye un delitu al afitar una comisión pa investigalo.
  • La normativa choca o vulnera varios artículos de la Constitución (20, 24.2).
  • Nun ye de recibu que pa llevar la nueva norma alantre, el Gobiernu tenga que camudar na más y na menos que cuatro lleis, una d’elles la Llei Orgánica del Poder Xudicial.

Acciones escontra la normativa y el procesu:

  • Si tienes accesu a medios tradicionales distribuye n’ellos los argumentos citaos anteriormente.
  • Dexa patente la to disconformidá cola normativa na to cuenta d’Identi.ca, Twitter, Facebook o cualquier otru sitiu social.
  • Distribui los argumentos equí espuestos (u otros), nel to blogue o web.
  • Pide-y al restu de fuerces polítiques del país que voten negativamente escontra toa medida rellacionada cola nueva normativa (vía Twitter por ejemplo: @unidá, @iunida, @eaj__pnv, @ciu, @ppopular, etc).
  • Anicia cualisquier otra aición de llucha que se te ocurra y sofita les que conozas.
  • Contribui a centralizar les quexes en determinaos canales (si ya esiste un grupu en Facebook de protesta, nun crees otru, xúnete a esi)
  • Menea, retwittea y copia…

Y poco más qu’amestar. Ye’l momentu de que nós, los ciudadanos, actuemos. La rede nos otorga un poder de presión tremendu, como ya vimos con el #manifestu el cual demostró que la llínia ente la vida real ya Internet ta frayada.

Tocános.

Tornao y adaptao de Alt1040.

{Esto llicenciase güei más que nunca embaxo Creative Commons (CC)} (Y como’l restu del blogue ;))

Los comentarios tan zarraos