Los anovamientos de Linux versus Windows. (O de cómo me les dexáis de puta madre en bandexa…)

Bien, nel post que vien más abaxo (escritu hai unos díes) Marquinos notificábanos sobro les directrices que-yos dan a los vendedores de Windows. Métenlos nún aula, dan-yos clases de “como vender Windows por un tubu” y alleiciónenlos sobro les coses que tienen que retrucar a un “posible” comprador cuando tien dubies pa escoyer ente “Windows” y “Linux”.

Ente les perles que-yos dicen, pa engañifar al usuariu y que nun se decante por Linux,  sal ésto (podéis vela más abaxo. Concretamente ye la 3er semeya):

It can be unclear to [ Linux ] users wether or not software updates need to be applied inmediatly or are optional“. Traducción: “Nun queda nidio pa los usuarios [de Linux ] si los anovamientos tienen o non d’aplicase inmediatamente o son opcionales”

Y esto ye coyonudo: Porque n’Ubuntu, cuando tienes paquetes p’anovar divídenlos en

  • Actualizaciones importantes de seguridá
  • Actualizaciones encamentaes,   (que s’encamienten; non que s’obliguen), y:
  • Otres actualizaciones.

Paezme que queda bien claro. ¿non? (O eso, o tán llamando-y tontu al usuariu de GNU)

Pero lo braeramente bono, ye qu’entá tienen la caradura de ponelo en dubia; cuando lo que braeramente habría d’entrugase ye:

¿Daveres les actualizaciones de Windows, son actualizaciones?

Paez qu’esto nun ye asina… Ye más vieyo que la oriella’l ríu.

Vamos ver por exemplu, qué ye pa Windows una  “actualización altamente prioritaria”, y que yá vos adelanto que-yos costó una demanda. Calecío, calecío, recién salío del fornu, lléganos esto de [  ITespresso.es ], tocante a una “actualización” denomada WGA.

“Microsoft está acusada de haber descrito el programa como una “actualización altamente prioritaria”, sin ofrecer a los usuarios una explicación de lo que es el programa o lo que puede hacer en sus ordenadores. WGA tiene dos componentes, un programa de Notificaciones que identifica si la copia del sistema operativo es legal o no, y un componente de validación que recoge información de los ordenadores de los usuarios y los envía a Microsoft, diariamente.”

Podéis ver la noticia entera de esta “actualización” equí:

http://www.itespresso.es/es/news/2009/09/07/windows-genuine-advantage-a-juicio

…qué queréis que vos diga. Paez cosa de la GESTAPO  😉  Lo de dexar abierta la puerte de mio casa, pa qu’entren y m’abran la nevera, o que sepan aú guardo los gayumbos nun va conmigu. Allá vosotros y l’enfotu que ponéis en Winbug$.

1 comentariu al rodiu de “Los anovamientos de Linux versus Windows. (O de cómo me les dexáis de puta madre en bandexa…)”

  1. Fueya en blanco diz:

    IBM renuncia a software de Microsoft en su empresa

    http://www.emol.com/noticias/tecnologia/detalle/detallenoticias.asp?idnoticia=375608