Manifiestu “En defensa de los drechos fundamentales n’Internet”

Última hora: Concentración escontra esta llei. Uviéu 4 Avientu a les 20.00h. Enfrente la Xunta de Principáu. Más información equí.

Cuntabalo mui bien El País por si quereis lleer la hestoria en formatu periodísticu políticamente correutu. Pa los políticamente incorreutos, les fontes son munches más. Milenta blogues, conocíos y desconocíos, protesten por un atentáu terrorista a la nuestra llibertá d’espresión n’Internet, que agora podría vese torgada cola escusa de la “salvaguarda de los drechos d’autor”.

La Llei d’Economía Sostenible sirve pa sofitar una industria obsoleta: La del CD.
Porque una llei que nun tenía nada que ver cola industria musical y audiovisual sirvió como tapadera d’una amenaza más propia d’estaos dictatoriales: zarrar servicios y sitios web ensin qu’heba un xulgáu pel mediu. Basta con que lo diga la SS (Seición Segunda) de la Comisión de la Propiedá Intelectual (designaos por un gobiernu qu’atenta escontra los drechos de los sos ciudadanos).

Si nun facemos na, tamos xugándonos la llibertá d’espresión…

Rellacionaos perinteresantes de lleer:

Una bayura de medios dixitales y blogues n’España, ente los que s’alcuentra Tapaponga y Softastur, vienen acabantes d’asoleyar un manifiestu na defensa de los drechos fundamentales n’Internet y escontra la llei d’economía sostenible del Gobiernu qu’ufre al Ministeriu de Cultura la posibilidá torgar una páxina web ensin intervención xudicial.

Manifiestu “Na defensa de los drechos fundamentales n’internet”

Por mor de la inclusión nel Anteproyeutu de Llei d’Economía sostenible de modificaciones llexislatives que cinquen al llibre exerciciu de les llibertaes d’expresión, información y el drecho d’accesu a la cultura al traviés d’Internet, los periodistes, bloggers, usuarios, profesionales y criadores d’Internet manifestamos la firme oposición de nós al proyeutu, y declaramos que…

1.- Los drechos d’autor nun puen allugase penrriba de los drechos fundamentales de los ciudadanos, como’l drechu a la privacidá, a la seguridá, a la presunción d’inocencia, a la tutela xudicial efeutiva y a la llibertá d’espresión.

2.- La suspensión de drechos fundamentales ye y tien que siguir siendo competencia dafechu del poder xudicial. Nin un pieslle ensin sentencia. Esti anteproyeutu, a la escontra de lo afitao nel artículu 20.5 de la Constitución, dexa nes manes d’un muérganu non xudicial -un organismu dependiente del Ministeriu de Cultura-, la potestá de torgar a los ciudadanos españoles l’accesu a cualaquier páxina web.

3.- La nueva llexislación fadrá xurdir inseguridá xurídica en tol sector tecnolóxicu español, perxudicando ún de los pocos campos de desendolcu y futuru de la nuesa economía, atapeciendo la criación d’empreses, inxertando torgues a la llibre competencia y ralentizando la so proyeición internacional.

4.- La nueva llexislación propuesta amenaza a los nuevos criadores y atapez la criación cultural. Con Internet y los sucesivos avances tecnolóxicos democratizose dafechu la criación y emisión de conteníos de toa mena, que ya nun provienen prevalentemente de les industries culturales tradicionales, sinon de bayura de fontes distintes.

5.- Los autores, como tolos trabayadores, tienen drechu a vivir del so trabayu con nueves idegues creatives, modelos de negociu y actividaes asociaes a les sos criaciones. Intentar caltener con cambeos llexislativos a una industria obsoleta que nun ye a adaptase a esta nueva arrodiada nun ye nin xusto nin realista. Si’l so modelu de negociu se basaba nel control de les copies de les obres y n’Internet nun ye posible ensin vulnerar drechos fundamentales, deberíen guetar otru modelu.

6.- Consideramos que les industries culturales necesiten pa sobrevivir alternatives modernes, eficaces, creyíbles y asequibles y ayafadices pa los nuevos usos sociales, en llugar de limitaciones tan desproporcionaes como ineficaces pa la fin que dicen perseguir.

7.- Internet tien que furrular de forma llibre y ensin interferencies polítiques alitaes por seutores que van a la gueta de perpetuar obsoletos modelos de negociu ya imposibilitar que’l saber humanu siga siendo llibre.

8.- Desiximos que’l Gobiernu garantice por Llei la neutralidá de la Rede n’España, ante cualaquier presión que puea producise, como marcu pal desendolcu d’una economía sostenible y realista de cara al futuru.

9.- Proponemos una verdadera reforma del drechu de propiedá intelectual empobinada al so fin: tornar a la sociedá’l conocimientu, promover el dominiu públicu y llimitar los abusos de les entidaes xestores.

10.- Na democracia les lleis y les sos modificaciones han aprobase tres del oportunu alderique públicu y consultando enantes a toles partes implicaes. Ye inaceptable que se faigan cambios llexislativos que cinquen a drechos fundamentales nuna llei non orgánica y que trata d’otra estaya.

Esti manifiestu, fechu n´andecha por dellos autores, ye de tóos y de nengún. Si quies xunite a elli, espardelu per Internet.

¡Amiéstate a la campaña replicándola nel to blogue/web! Les llibertaes nel futuru n’Internet n’España dependen d’esta llei.

Web/Blogues/Medios asturianos que sofiten esti manifiestu:

Si amestes el to blogue a la campaña, avisa nos comentarios p’amestalu equí 😉

Gracies a la torna d’AsturNews.

Recomiendo siguir les aiciones per Twitter: Edans.

Edición 3 Avientu: El Manifiestu ta siendo una rebelión de la blogosfera ensin precedentes 😀 ¡Vamos siguir puxando!

Edición 3 Avientu: La presión provoca una reunión ente blogueros más importantes y la Ministra de Cultura.

Edición 3 Avientu: El Ministeriu de Cultura: Oidos sordos na reunión.

Edición 3 Avientu: Internet entama un Tsunami d’opiniones.

Edición 3 Avientu: La llei ya tien nomatu: Llei de la Patada nel Router.

Edición 3 Avientu: Manifestaciones en varies ciudaes, una d’elles Uviéu.

Edición 3 Avientu: Crónica reunión cola Ministra.

Última hora: Concentración escontra esta llei. Uviéu 4 Avientu a les 20.00h. Enfrente la Xunta de Principáu. Más información equí.

Edición 4 Avientu: Asina se ríen de nós.

Edición 4 Avientu: Unidá sofita‘l manifiestu.

7 comentarios al rodiu de “Manifiestu “En defensa de los drechos fundamentales n’Internet””

  1. xabeldiz diz:

    xixon.izquierdaxunida.com/xabel

  2. oscar diz:

    http://lasocieda.blogspot.com/

  3. Fueya en blanco diz:

    Sumeme…

    Un saludu!

  4. Xosepin diz:

    Espeleoastur (http://www.espeleoastur.as)

  5. Xosepin diz:

    Lvx Omnia Vincit (http://www.espeleoastur.as/ASTVRA/index.htm)

  6. Pablo Texón diz:

    pablotexon.blogspot.com

  7. Un internauta diz:

    Lo malo no es que te cierren una página de enlaces de descarga, lo malo es que se monte una Gestapo extrajudicial que haga eso y muchas cosas más. Es la creación de una policía político-cultural. A esto se le llama simple y llanamente fascismo. Una vez que detenten el poder no se pararán aquí. Luego vendría un blog que puso una foto con copyright, otro que colocó un párrafo de un periódico, otro que según ellos insultó a tal artista y así sucesivamente iríamos cayendo todos como las fichas de un dominó. Lo que en el fondo se quiere es amordazar Internet.
    No nos engañemos, no se trata de unas descargas de música, que por otro lado nadie quiere ni regalada, sino de la defensa del estado de derecho.

    Para evitarlo, y aprovechando el movimiento generado con el manifiesto, propongo una campaña.

    CAMPAÑA POR LA LIBERTAD EN INTERNET:

    Dada la situación actual de intentos de violación del derecho a la libertad de expresión, así como el ataque a la separación de poderes del estado que se está dando en nuestro país, los que dirigimos, escribimos o participamos en blogs y otros sistemas sociales en Internet, independientemente de nuestra ideología política, raza, sexo o religión proponemos las siguientes medidas para defender esos derechos que creemos inviolables:

    1: Pedimos a los ciudadanos que durante estas Navidades no compren o se regalen CD y DVD de ningún tipo, especialmente de autores españoles. Nosotros no lo haremos.

    2: En este tiempo no asistiremos a conciertos musicales de artistas que apoyan o apoyaron estas iniciativas gubernamentales que pretenden coartar la libertad de expresión en Internet. Tampoco asistiremos a proyecciones cinematográficas de películas españolas.

    3: Nos comprometemos a la difusión de esta campaña entre familiares y amigos, haciéndoles saber que veríamos con malos ojos recibir regalos de ese tipo o que compren o consuman los productos culturales antes mencionados.

    4: Estamos moralmente obligados a difundir esta campaña a través del email, twiter, facebook, tuenti y demás sistemas sociales en Internet, añadiendo firmas alusivas a la campaña y escribiendo textos sobre esta campaña. También lo haremos en la calle, en el puesto de trabajo, en clase, etc.

    5: En todo caso, pasadas estas fechas, no adquiriremos los productos del tipo antes mencionado que teníamos pensado comprar previamente. De este modo las pérdidas económicas ocasionadas nunca serán compensadas.

    6: Estas medidas no se hacen en menoscabo de otras más contundentes (siempre pacíficas) que se puedan tomar en el futuro a través de la movilización ciudadana o la desobediencia civil, y que pretendan promover cambios legislativos más profundos o la convocatoria de elecciones anticipadas.

    7: Exigimos la retirada de la ley por vulnerar derechos fundamentales y la dimisión inmediata de la ministra de cultura porque no representa al pueblo, sino que defiende los intereses particulares de una casta privilegiada. Asimismo, demandamos disculpas públicas por parte de las sociedades de derechos de autor, por los insultos y desprecio hacia la comunidad internauta de los que han hecho gala durante estos últimos años, así como su agradecimiento público por la generosidad de los ciudadanos de este país que con sus impuestos y canon han financiado a los creadores artísticos.

    El futuro ya está aquí y es tuyo. Tuya es la fuerza con sólo no comprar. La historia la hacemos todos los días con nuestros pequeños actos cotidianos. Si no estas dispuesto a no consumir es que no mereces los derechos por los que otras generaciones lucharon, y por los que incluso dieron sus vidas.
    Esto es sólo el principio. Si la campaña tiene éxito será un terremoto cuyas ondas sísmicas llegarán a todas las partes del mundo. Nuestra voz será planetaria. Será el principio del fin de una industria obsoleta y de unos derechos de autor abusivos que hay que derogar ya.
    En el futuro podríamos decir que nosotros estábamos allí, que fuimos nosotros los que cambiamos el mundo.

    Pásalo.

    La comunidad internauta


Zarrar
Mandar Corréu Electrónicu