Plugin Calendariu n’asturianu

Como prometí, equí vos dexo’l plugin (realmente ye un script) pa poder facer los vuestros calendarios.

Lo primero ye descargar el script dende equí.  Descomprimís y apaecerá un ficheru denomáu sg-calendar_2.scm Esti ficheru hai que metelu dientro de la carpeta oculta: /home/el-to-nome-usuariu/.gimp-2.6/scripts  (Nota: pa ver les carpetes ocultes, CTRL+H 😉 )

Agora abrimos el GIMP, y abrimos la imaxe a la que-y queremos amestar el calendariu. Vamos a Filtros–>Renderizáu—>Calendariu mensual ó Calendariu añal,

..y abriráse esta ventana.

Ehí escoyéis el mes, l’añu, seleicionáis el tamañu de la fonte, y les opciones que vos presten. El color de los númberos, será el que tengáis definíu en GIMP (la opción nun esiste na ventana), pero sí tenéis la opción de camudar el color del borde. IMPORTANTE: la caxella “Domingu, primer día de la selmana” meyor nun la marcáis, porque fadrá que’l calendariu se xenere al sistema inglés, allugando al domingu como primer día.

Cuando tengáis les opciones esbillaes, calcáis en Aceutar.

Agora lo que nos queda ye personalizar el cuadru del calendariu que nos apaez. A mí préstame quitar les barres horizontales y verticales, llueu escalo el restu del calendariu, y desplázolu au más me preste. Pa quitar la rexella del calendariu, vamos a Capes:

Ocultamos la capa correspondiente:

Y escalamos la otra capa (Febreru, 2012) y allugámosla onde queramos. Resultáu:

El script ye una modificación fecha por Saul Goode. Cualquiera que se tenga puesto a facer un calendariu por sí solu en GIMP, daráse cuenta de la cantidá de trabayu que quita esti script 😉

 

Los comentarios tan zarraos