Sistema nuevu d’integración con Twitter

Por mor de cambeos fechos nel API de twitter, tamos acabantes d’anovar el sistema pa unviar mensaxes dende El Telégrafu a Twitter. Aprovechamos pa dixebrar les opciones d’identi.ca y de twitter pa poder unviar a los dos servicios al mesmu tiempu.

Los usuarios d’identi.ca nun tienen que facer nada, pero los que useis twitter teneis d’aceptar la aplicación de Ximiélgame en twitter dende la configuración de preseos.

A nivel técnicu esti API nuevu de twitter fai usu del protocolu oauth, que ye más seguru pal usuariu porque nun tien necesidá de compartir la clave, y pal proveedor que aforra tener que guardales.

4 comentarios al rodiu de “Sistema nuevu d’integración con Twitter”

  1. Xuaco diz:

    Buenes, vengo pa ver como dame de baxa en Ximielgame. Díxome Dangerous Piper que llera equí onde lu debía decir. ¿Q’ai que facer pa dase de baxa?. Agradecíu

    el mi nick ye ” asturclon “

  2. Dangerous Piper diz:

    Yá borramos la to cuenta, los tos datos y ficheros.

  3. enguedeyu ente ximielga.me y twitter diz:

    una entruga d’esto de Twitter. ¿pa dir a Twitter dende Ximielga.me, s’ha d’entrar al Twitter cola cuenta de Twitter, non cola de ximielga.me?
    Ye que nes mies nun coinciden el nome d’usuariu.
    Perdonái por esta pregunta tan simplaya.

    gracies

  4. Dangerous Piper diz:

    Da igual que les cuentes nun coincidan, con aceptar l’aplicación ximiélgame en twitter (conectáu cola cuenta que quies vincular) yá queden sincronizaos. El sistema identifica a que cuenta mandar los mensaxes independientemente del so nome.