Novedaes en Ximiélgame

Los que dende les 00:00 hores a les 20:00 de güei intentasteis entrar en Ximiélga.me, veriais que la páxina tuvo zarrada. El motivu foi una actualización y renovación profunda del sistema, y l’entamu de les primeres pruebes del API.

L’API (del inglés interfaz de programación d’aplicaciones) permitirá a terceros desendolcar aplicaciones que permitan interactuar con Ximiélga.me ensin que l’usuariu tenga que entrar nel sitiu. Esto ye mui útil pa coses como que un blogue o páxina web mande a la so cuenta en Ximiélgame un enllaz del artículu que t’acabante d’espublizar, o aplicaciones d’escritoriu como gwibber. Más alantre espublizaremos otru artículu más detalláu y facilitaremos llibreríes pal desendolcu d’aplicaciones pal API.

Aprovechamos el parón de güei tamién pa dar la posibilidá de que los mensaxes del telégrafu seyan públicos, si dientru de les opciones de privacidá esbillamos “Públicu”, podrán siguinos los mensaxes del telegrafu persones que nun ten rexistraes.

Otru cambeo importante ye la primer versión en francés de Ximiélgame, que pasa a ser el cuartu idioma qu’ufrimos xunto col asturianu, inglés y castellanu, sicasí inda nun ye una versión final y ta incompleta, poro cunta con un 85% de los mensaxes tornaos. Esta versión ye gracies al trabayu del equipu d’Elgg.fr

Gracies pola paciencia durante estes hores.

INPORTANTE PA LOS USUARIOS DE TWITTER: Dientru de la reorganización que ficimos en ximiélgame, axustamos el preseo que permite coneutanos con twitter pa unviar los mensaxes del telégrafu. Pa poder siguir usandolo teneis de configuralu otra vuelta na páxina de configuración: http://ximielga.me/pg/settings/plugins/

2 comentarios al rodiu de “Novedaes en Ximiélgame”

  1. Gelu Fernández diz:

    Hola.

    El caso ye que quisiera borrar mi cuenta y nun se cómo.

    ¿Podéis indicame los pasos a seguir?

    Gracies y un saludo.

    Gelu

  2. Dangerous Piper diz:

    El procesu ye manual, dinos el to nome d’usuariu. Mandarémoste un corréu pa confirmar que realmente ye tuyu el usuariu, y desaniciaremos la to cuenta y tolos tos datos.


Zarrar
Mandar Corréu Electrónicu